miércoles, 8 de octubre de 2008

una antiga baralla de truc

Este blog va nàixer després de retrobar-me l'atre dia en una antiga baralla de truc que em va donar fa temps el meu yayo.

La baralla ve acompanyada d'un llibret, groc pel pas del temps, on posa en lletres grans:


REGLAMENT DEL TRUC

VALENÇIA 1958

I per darrere "Imp. Noguera" i un telèfon de la Valéncia d'aquell temps.




L'òbric per a vore que fica dins i em trobe els agraïments. (escrit com l'original)


AGRAIMENT

Al llançar esta nova edició del Choc del Truc no volem, els falleros valençians deixar pasar la ocassió d’agrair-li a l’autor la idea d’este Reglament.
José Peris Celda, el mestre de valencianía, una vegada més ha “sentat cátedra” de com es posible sense frases esplosives, sense histerismes trasnochats, reverdir costums entrañables i fer-ho d’una forma galana no mancada de la mes probada socarronería.
De un llibret vell, de antiga tipografía ha naixcut este Reglament que acompanya la mes prehuada baralla del “Truc” i es d’esperar que tal-ment com les fulles seques son clarins de la proper primavera, eixe llibret groginos, mos portará un renaixer del noble, lleal, distragút, elegant i valenciá Choc del Truc Esta renaixença será obra exclusiva del nostre José Peris Celda a qui els falleros valençians li enviem nostre afecte ab un coral abraç.

1 comentario:

Yo dijo...

es que mira que eres cul de mal asiento XD, primer el fotolog, despres el tuenti i ara açò...cada dia te trobe per més puestos!acabaras seguent com jo, omnipresent, xDD (val, açò era un chiste ARTEMIS per fer una gracia sense gracia XD).
Bo en realitat t'escric este comentari perque m'has obligat i m'has amenaçat amb dur-me a un atre concert de Baron Rojo (sense dubte saps aprofitar-te massa be dels meus punts dèbils) i jo no se que dir-te perque tinc tan gran destresa per a comentar en blogs com per a jugar precisament al truc xDD (supose que ho recordaras dels vells temps al nostre benvolgut Julio Verne, pero més te val no escampar-ho massa per ahi o tindras la teua recompensa, la recompensa eterna XD - tenia que dir-ho XD) MWAHAHA.
El cas és que m'agrada la idea que has tingut i ja vorem segons les entraes si seguix avant el blog perque tu sempre seras tu i els qui te coneguem sabem de quin peu coixeges bandido ;p i en fi, soles me queda dir-te que en realitat eres un crack (casi tant com jo xD) encara que a voltes sigues un poc bajoqueta xDDDD es broma :p no em faces massa cas hui que estic fumaeta perduda xD
Siga com siga, ací tens una seguidora, te llegiré per aci (i te sofrire via msn i en persona, és el que té ser germanets XD) fins i tot puc aprendre del blog si me fas el favor d'escriure com se juga realment en un croquis per a curtets en fascículs semanals amb narració pormenorizada i vinyetes XDD
besets joaka :*****